11.8.09

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΣ Ο ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ


Δικαιώνοντας την παραφιλολογία περί συμφωνίας από τον Μάρτη, η ΚΑΕ ανακοίνωσε σήμερα την απόκτησή του Αβραάμ Καλλινικίδη (8/9/1977, 1μ97) που αγωνίστηκε για 13 χρόνια στο Αιγάλεω.

Επιτεύχθη ένας ακόμα στόχος
Η Διοίκηση της ΚΑΕ ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει την απόκτηση του Αβραάμ Καλλινικίδη, ο οποίος υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας.

Ο Ακης Καλλινικίδης, ο οποίος παρέμεινε για 13 συναπτά χρόνια στο Αιγάλεω, ανέφερε για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ: "Είμαι χαρούμενος που θα μεταπηδήσω σ' έναν μεγάλο και ιστορικό σύλλογο. Αλλάζω ομάδα ύστερα από 13 ολόκληρα χρόνια και το πρώτο πράγμα που πρέπει να ...συνηθίσω είναι τα διαφορετικά χρώματα στο σορτσάκι και στην φανέλα. Αναντίρρητα, αποτελεί το πιο μεγάλο και σημαντικό βήμα στην καριέρα μου. Είναι σημαντικό για μένα το γεγονός ότι ήμουν επιθυμία του κ. Φλεβαράκη. Μου έδειξε πόσο με ήθελε, όπως βέβαια και οι ιθύνοντες τον σύλλογο. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε σε υψηλό επίπεδο την ομάδα. Προσωπικά θέλω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξαν οι άνθρωποι της ΑΕΚ».

Αναμφίβολα είναι ένας καλός παίκτης που παίζει άμυνα, δίνει σημαντικές λύσεις στην επίθεση, παθιάζεται με την ομάδα και λογικά θα βοηθήσει σημαντικά. Δεν είναι ο περσινός Παπανικολάου, δεν είναι όμως και Kikerpill μια που αν έρθει Αμερικανός για βασικός στο '3' θα έχει ρόλο αντίστοιχο με αυτόν του Εσθονού πέρσι.

Όπως έγραψα και παραπάνω, έχει συνδέσει το όνομά του με το σίτυ, αλλά πριν ξεκίνησε από τον Πανελλήνιο και έπαιξε και σε Τυφώνα, Piiloset (Φινλανδία).


Δεν υπάρχουν σχόλια: