14.5.08

ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΝΤΙΟ

Δείτε το παρακάτω βίντεο από το τελευταίο -όπως αποδείχθηκε- ματς που βρέθηκε στην ηγεσία της ομάδας ο Δρόσος, όταν βραβεύθηκαν στο ημίχρονο του ΑΕΚ-Ολυμπιακός, οι Rivaldo, Blanco, Ζήκος & ΠΑΕ .



Με δήλωσή του που αναρτήθηκε στο aekbc.gr, ο Δημήτρης Δρόσος κλείνει κάθε χαραμάδα ελπίδας για την επιστροφή του στην ΚΑΕ, μετά το χάλασμα της συμφωνίας από τους Φιλιππου & σία.

Διαβάστε κι εδώ το κείμενο :

Ρότα χωρίς επιστροφή...

Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να διευκρινίσω και να ξεκαθαρίσω δια παντός ότι δεν τίθεται το παραμικρό θέμα επιστροφής μου στα τεκταινόμενα της ΑΕΚ. Ως εκ τούτου, οιοσδήποτε υποστηρίζει περί του αντιθέτου, καθοδηγείτε από δικές του φιλοδοξίες ή, εκτιμήσεις καθ’ όλα ανυπόστατες και αυθαίρετες. Στο παιχνίδι του «να κερδίσουμε χρόνο», δεν επιθυμώ να συμμετάσχω. Πλήρωσα, άλλωστε, πολύ ακριβά και την αγάπη και το πάθος μου για αυτό που λέγεται μπάσκετ αλλά και ΑΕΚ.
Επί μήνες μόνος αντιμετώπιζα και αντιμετωπίζω κυκεώνες προβλημάτων, ευελπιστώντας ως την τελευταία στιγμή ότι θα υπάρξει λύση. Δυστυχώς, όμως, ορισμένοι όλο αυτό το χρονικό διάστημα το μοναδικό πράγμα που τους ενδιέφερε είναι να λάβουν ό,τι περισσότερο γίνεται, δίχως το παραμικρό ενδιαφέρον για την ομάδα και τη συνέχεια της.
Υπέφερα, κουράστηκα. Αηδίασα... Ήταν επιλογή μου και δεν μετανιώνω ούτε στιγμή.
Το πλήρωσα με χρήματα, με κόπο και με την υγεία μου! Δεν μου επιτρέπεται να κλείνω άλλο τα μάτια στην αδιάλειπτη κοροϊδία. Ελπίζω, δε, να μην χρειαστεί ποτέ να δημοσιοποιήσω τις πράξεις μου στους οκτώ μήνες παρουσίας μου στην ΑΕΚ, αλλά και όσα έπρατταν στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάποιοι άλλοι. Εξαντλώντας κάθε ψήγμα λογικής, φθάνοντας ακόμα και στα όρια της υπομονής, ανέμενα μέχρι την ύστατη στιγμή να βρεθεί η χρυσή τομή. Όλοι άλλωστε, γνώριζαν ότι επιβαλλόταν να είχε δοθεί λύση εδώ και καιρό. Όλοι ξέρουν – λεπτό προς λεπτό – το τι έγινε τις τελευταίες ημέρες, με τις συνεχείς αναβολές και παρατάσεις, γι’ αυτό και δεν επιτρέπω σε κανέναν να υπονοεί οτιδήποτε.
Ο Δημήτρης Φιλίππου ύστερα από τρεις παρατάσεις που ζήτησε και τις οποίες αποδέχθηκα αμέσως με γνώμονα το συμφέρον της ΑΕΚ, μου μετέφερε την αρνητική απάντηση εκ μέρους του πατέρα του. Από εκείνη τη στιγμή έληγε αυτοδικαίως η συμφωνία μας, δεν ήταν δυνατό να προχωρήσει υπό τις υπάρχουσες συνθήκες.
Όποιος αμφισβητεί το γεγονός αυτό υποχρεούται να το πράξει στη διαδικασία του δημόσιου διαλόγου. Από την πλευρά μου, δεσμεύομαι να παρουσιαστώ και να αποδείξω ότι μόνο αυτή είναι η αλήθεια. Η αντικειμενική αλήθεια... Θέτω στη διάθεση του οιονδήποτε το συμφωνητικό, τις ανταλλαγές των e-mail, μέχρι και το τηλεφωνικό μου αρχείο που αποδεικνύει το μέγεθος της προσπάθειας που κατέβαλα για την επίτευξη της συμφωνίας, αλλά κυρίως τα όσα υπέμενα όλο αυτό το διάστημα. Όλα όμως, έχουν ένα όριο...
Πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις, σε βαθμό που δεν έχει ξανά εμφανιστεί στην ΑΕΚ, αλλά διαπιστώνω ότι δεν ήταν αρκετό για ορισμένους. Έφθασε η ώρα κάποιοι να ...εμφανιστούν ξανά και ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους. Εγώ, πλέον, τελείωσα. Τα υπόλοιπα θέματα δεν έχουν την παραμικρή σημασία για τον κόσμο της ΑΕΚ, καθ’ ότι είναι διαδικαστικά τα οποία θα χειριστούν και θα επιλύσουν οι νομικοί σύμβουλοι.
Το μόνο που πρέπει να ενδιαφέρει τούτες τις ώρες τους φιλάθλους του συλλόγου είναι η επόμενη μέρα, το μέλλον της ομάδας. Στο σημείο αυτό πρέπει να επικεντρωθεί η προσοχή τους και σε κανένα άλλο στοιχείο. Δυστυχώς, δεν έχω το δικαίωμα να βγω και να μιλήσω σαν μεγαλομέτοχος της ΑΕΚ, διότι δεν είμαι και δεν ήμουν ποτέ. Μιλάω μόνο σαν ο άνθρωπος που πρόσφερε τα περισσότερα χρήματα στην ιστορία της ΑΕΚ σε μόλις οκτώ μήνες και χωρίς να έχω στην κατοχή μου ούτε μια μετοχή. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να απαιτεί από μένα να συνεχίσω σε κάτι που δεν έχει αρχή και τέλος.
Λυπάμαι για την καταστροφή όλων αυτών που ονειρεύτηκα να πετύχω με την ΑΕΚ και τον κόσμο της, που αγάπησα και με αγάπησε. Γνωρίζω ότι η φιλοσοφία του κόσμου της ΑΕΚ ήθελε και θέλει να παραμείνω. Δεν ήταν, ωστόσο, στο «χέρι» μου όσο κι αν προσπάθησα. Θα είμαι πάντα φίλος της ΑΕΚ, όπου κι αν βρίσκομαι. Αλλά σεβόμενος τις αρχές μου, την οικογένεια και τους συνεργάτες μου που με στήριξαν όλο αυτό το διάστημα και ήταν οι μόνοι, πρέπει να τους προστατεύσω από τα παιχνίδια αυτών που κινούνται στο παρασκήνιο αυτής της υπόθεσης.
Ας βγουν, επιτέλους, μπροστά σήμερα, τώρα... Όχι, τον προσεχή Σεπτέμβριο ω μεσσίες, υποκρινόμενοι την έλλειψη χρόνου. Εγώ το άλλοθι αυτό δεν θα τους το προσφέρω. Η παρουσία μου τους έσωσε πέρσι και τους πρόσφερε άπλετο χρόνο να σκεφθούν πως θα ...ξαναγκρεμίσουν τα πάντα... Εμφανίζονται πλέον, έτοιμοι... Ας το πουν στον κόσμο ξεκάθαρα. Δε χρειάζεται να κρύβονται πίσω από τη δική μου προσπάθεια να δώσω μια λύση που θα είχε και όραμα και προοπτική.
Ο δικός μου «γολγοθάς» μόλις τελείωσε... Ο δικός τους μόλις αρχίζει...
Ελπίζω να μην τον τελειώσουν με τη ...σταύρωση αυτής της ομάδας.

Μετά τιμής
Δημήτρης Δρόσος

Δεν υπάρχουν σχόλια: