18.4.08

ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Eφιάλτικό το μέλλον αν επαληθευτεί (μπρρρ - φτου σκόρδα) το παρακάτω δημοσίευμα του basketblog

Μας έχει βγάλει το μάτι Γράφει η Σβετλάνα
17/04/2008 (22:40)

Sample ImageΣτον χώρο της προπονητικής εμείς, οι γυναίκες, δεν έχουμε λόγο. Για την ακρίβεια, δεν ξέρω καμία που να έχει κάνει μεγάλη καριέρα στην Ελλάδα, ενώ παγκοσμίως μόνο η Πατ Σάμιτ -που πήρε πάλι το κολεγιακό- μού έρχεται στο μυαλό! Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν βλέπουμε τουλάχιστον τα αυτονόητα και ο Αγγέλου στην ΑΕΚ, προσωπικά μου έχει βγάλει τα μάτια. Και φανταστείτε είμαι τσιρλίντερ! Πού να ήμουν και προπονήτρια…

Στην ΑΕΚ μπορεί να μην γίνει κάτι μέχρι και το τέλος της περιόδου, αλλά οι κακές γλώσσες λένε ότι βράζει ο Δρόσος με την απουσία της ομάδας του από τα πλέι οφ. Και ξεκινάνε αμέσως τα φιλοσοφικά ερωτήματα: Ερώτημα από τον Αγγέλου: "Καλά τί φταίω; Εγώ την έκανα την ομάδα; Ό,τι βρήκα χρησιμοποίησα και το αποτέλεσμα ήταν αυτό. Σε όποιον αρέσει ("σε κανέναν λέω εγώ". Άσχετο). Να φτιάξω δική μου ομάδα και έπειτα να κριθώ".

Απάντηση Δρόσου επίσης φιλοσοφική: "Και γιατί δεν άλλαζες ρε μεγάλε έναν ή δύο παίκτες όταν στο είπαμε και έκανες τον ήρωα με αυτούς που είχες"; "Γιατί σκιάχτηκε" λέω εγώ. Άσχετο.

Άσε δεν βγάζεις άκρη, όμως, κάτι μου λέει ότι ήδη τα πράγματα τα έχω δει σε fast forward. Ο Αγγέλου θα απολυθεί ή θα παραιτηθεί (κάτι τέτοιο) και ο επόμενος θα είναι Έλληνας που δουλεύει στην επαρχία… Για να μην σας κουράζω άλλο, θα είναι ο Καλαφατάκης. Ένστικτο είναι; Πληροφορία, που την πιστεύω; Αυτό δεν θα σας το πω. Σας είπα τόσα εξάλλου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποια ειναι αυτη η Σβετλανα?

haridimos είπε...

Μάλλον ο Κογκαλίδης.