11.4.07

ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΤΟ GOAL



Αυτά δήλωσε ο μεγαλομέτοχος Γιάννης Φιλίππου σε μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στο Ρήγα Δάρδαλη για την εφημερίδα Goal News σήμερα.

Έτσι για αντιδιαστολή με τα σημερινά λεγόμενά του, ας θυμηθούμε τι έλεγε το καλοκαίρι του 2004 ο ίδιος :

Μήνυμα:ΟΤΑΝ ΝΙΩΣΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ?

Proedros AEK KAE: Έχω την αίσθηση ότι ο κύκλος του μπάσκετ για μένα μόλις τώρα ανοίγει. Άρα αν περιμένω να κλείσει θα περάσουν πολλά χρόνια.


Παράθεση:
Πέρα πό την επιθυμία μου για τίτλους όμως, υπάρχει μια βαθύτερη επιθυμία. Όταν κάποτε δε θα είμαι πια πρόεδρος στην ΑΕΚ -όπως είπα και σε κάποιον δημοσιογράφο, κάποτε θα με φωνάξει και εμένα ο Άγιος Πέτρος- και θα έχει αναλάβει κάποιος από την οικογένειά μου τα ηνία, η ΑΕΚ να εξακολουθεί να υπάρχει, υγιής και πάντα πρωταγωνίστρια, όταν όλοι οι διάττοντες αστέρες της Α1 θα έχουν χάσει τη λάμψη τους.

όλη η συνέντευξη υπάρχει εδώ :
22/6/2004 Ιωάννης Φιλίππου: Θα μείνω για πάντα στην ΑΕΚ

αλλά και πως αντιμετωπίζει την ενασχόληση του σαν χορηγός με την ΑΕΚ ο Παπαδόπουλος της Husqvarna .

" Η χορηγία προς την ΑΕΚ είχε την ανταποδοτικότητα που θα περίμεναν οι άνθρωποι της Husqvarna; Μάλλον όχι. "Αν βάζαμε τα χρήματά μας κάπου άλλου, θα είχαμε περισσότερο όφελος. Αλλά για μας το κίνητρο δεν ήταν μόνο επιχειρηματικό. Η ΑΕΚ δεν είναι μία κοινή επιχείρηση. Εχει κόσμο πίσω της, συναίσθημα αρκετό. Δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις ως δουλειά 100%"."

contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: