7.9.05

Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC ...

Την άλλη εβδομάδα αρχίζουν τα φιλικά, σε περίπου ένα μήνα αρχίζουν οι επίσημες αγωνιστικές μας υποχρεώσεις, αλλά εμείς συνεχίζουμε κανονικά την προετοιμασία μας... Κανονικά, τρόπος του λέγειν, αφού ο πρώτος προπονητής είναι απασχολημένος με την Εθνική και οι προπονήσεις γίνονται χωρίς πλέϊ-μέϊκερ και χωρίς σέντερ ...

Στο διάστημα που η στήλη έκανε τα μπάνια της, αποκτήσαμε τους Γιώργο Καλαμπόκη, Amit Tamir, Παντελή Παπαϊωακείμ & Taylor Coppenrath. Για τον πρώην παίκτη του Ολυμπιακού τα λόγια είναι πλέον περιττά.. Είναι απορίας άξιο πως κατάφερε να βρει θέση στο ρόστερ μας ο συγκεκριμένος παίκτης με τις τουλάχιστον υποτονικές εμφανίσεις τα τελευταία 2 χρόνια και μάλιστα με συμβόλαιο της τάξης των ... 130 χιλιάδων ευρώ (αν αληθεύουν όσα έχουν ακουστεί/γραφεί). Και είναι ένα ακόμα δείγμα της νοοτροπίας της διοίκησης... Αντι να δώσουν τα 200 χιλιάρικα που ζητούσε ο Wright και να έφερναν πίσω το Σουρλή (που νομίζω έκλεισε στο Αιγάλεω με 14 χιλιάδες), έσπρωξαν 130 στον Καλαμπόκη και έχουν μόλις 100 για να βρουν βασικό playmaker... Πραγματικά case for study η όλη διαδικασία..

Ο Tamir τώρα μπορεί να βοηθήσει περισσότερο από τον Pero, μόνο που το αμυντικό πρόβλημά μας κάτω από τα καλάθια που με την αποχώρηση του Lollis είναι τεράστιο, δεν νομίζω πως μπορεί να το λύσει. Η επιστροφή του Παντελή, που γίνεται ο πρώτος παίκτης ή προπονητής που επιστρέφει επί διοίκησης Φιλίππου (συνεπώς τα περί 'ξαναζεσταμένου φαγητού' πλέον δεν ισχύουν), θα βουλώσει λίγο την τρύπα. Ο Coppenrath, τώρα είναι άλλη περίπτωση. Με βάση τα στατιστικά του και το βιογραφικό του, ακούγεται ως εξαιρετική λύση... Το βασικό του πρόβλημα πιστεύω πως είναι το απλό γεγονός πως ο πατέρας του τυγχάνει να είναι Γερουσιαστής ...

Οπότε αν τον πληρώνουν όπως τους προηγούμενους ξένους που έχουν περάσει από την ομάδα, βλέπω το εργοστάσιο της ΦΑΓΕ να το γυρίζουν πίσω κολυμπώντας στον Ατλαντικό...



Υ.Γ. (1) : "Εγώ είμαι τόσο αηδιασμένος που αύριο πρωί να βρεθεί ένας να μου πει σου δίνω ένα ευρώ σήκω φύγε, θα το κάνω. Δεν θέλω πλέον. Δεν πήγα στο γήπεδο φέτος καθόλου. Δεν έχω πάει να δω τι κάνει αυτή η ομάδα της οποίας έχω τις μετοχές. Τις μετοχές τις έχω εδώ στο γραφείο. Οποιος θέλει να έρθει να τις πάρει. Εχω βάλει τόσα λεφτά στην ομάδα, που φέτος είπα δεν θα βάλω άλλα και πιθανότατα αύριο το πρωί να μην την κατεβάσω στο πρωτάθλημα. Ετοιμος είμαι, να πω: με αυτούς τους φιλάθλους εγώ δεν κατεβαίνω. Θα έχω την ομάδα να παίζουμε φιλικά. Βρείτε μου κάποιον άνθρωπο, αν θέλετε να έχετε αντικείμενο εργασίας. Γιατί εγώ αν κλείσω το μαγαζί θα έχετε χάσει ένα πελάτη. Εγώ δεν πουλάω, γιατί δεν κάνω δηλώσεις και άλλα παρόμοια κι επειδή δεν πουλάω, βρείτε κάποιον να είναι φανατικός, να αγαπά την ομάδα, να του τη δώσω, να ησυχάσω"
Aυτά δήλωνε ο κος Φιλίππου την 1η του Σεπτέμβρη . Το επίπεδο της σοβαρότητας των λεγομένων του καταδεικνύεται από το γεγονός πως ήδη είχε καταθέσει την εγγυητική των 250,000 ευρώ για τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα όταν τα έλεγε αυτά...

Υ.Γ. (2): Όχι και το Μίχαλο ρε σεις... ΕΛΕΟΣ ...